NABÓR NA SPECJALISTE DS. KADR I PŁAC
Stowarzyszenie "Otwarte Drzwi" aktualnie poszukuje pracownika na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac. Aby zapoznać się z pełną ofertą oraz wytycznymi kliknij przycisk: "Więcej".
Stowarzyszenie OTWARTE DRZWI
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. KADR I PŁAC
|
Zarząd Stowarzyszenia „Otwarte Drzwi” ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty Ds. Kadr i Płac na podstawie Instrukcji w sprawie zasad rekrutacji pracowników do Stowarzyszenia „Otwarte Drzwi” (pkt. 1.4).
|
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
|
1. Wykształcenie minimum średnie,
2. doświadczenia zawodowe minimum trzyletnie,
3. znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 1997 Nr 123 poz.776),
4. Kodeks Prawa Administracyjnego,
5. Kodeks Prawa Cywilnego,
6. znajomość programów kadrowych typu „Ramzes” lub „Gratyfikant”,
7. znajomość obsługi systemu „Płatnik”,
8. dobra znajomość komputera oraz programów pakietu Office,
9. znajomość obsługi urządzeń biurowych.
|
ZAKRES ZADANIOWY
|
1. kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
2. sporządzanie wszelkich umów o pracę,
3. sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
4. ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
5. prowadzenie ewidencji czasu pracy,
6. prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników.
7. wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika,
8. współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego,
9. przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych,
10. prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,
11. prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności,
12. rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy,
13. sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,
14. przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło,
15. sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednich miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego,
16. sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców.
17. sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z list płac,
18. przygotowywanie przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego,
19. prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych,
20. sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
21. sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego,
22. okresowa analiza funduszu płac.
23. rozliczanie wynagrodzeń zgodnie z systemem dofinansowań wynagrodzeń osób niepełnosprawnych przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (CSOD).
24. przestrzeganie tajemnicy służbowej,
25. wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych Dyrektora Biura.
|
WYMAGANE DOKUMENTY
|
1. Życiorys (CV) i list motywacyjny,
2. niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów z zakresu kadr i płac,
4. kserokopia dowodu osobistego,
5. w przypadku studentów kserokopia legitymacji studenckiej,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
|
INFORMACJA
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia „Otwarte Drzwi” przy ul. Targowej 82/5 w Warszawie, lub przesłać pocztą na adres: Stowarzyszenie „Otwarte Drzwi” ul. Targowej 82/5, 03-448 Warszawa z dopiskiem Specjalista Ds. Kadr i Płac SOD w terminie do dnia 2 listopada 2011 r. lub przesłać drogą mailową na adres: m.fedoruk@otwartedrzwi.pl wpisując w temacie: „Specjalista Ds. Kadr i Płac SOD” do godziny 16.00. Aplikacje, które wpłyną do Sekretariatu Stowarzyszenia po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni drogą telefoniczną lub internetową.
Dokumenty aplikacyjne (życiorys – CV, list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).” oraz opatrzone podpisem. |